søndag den 6. januar 2013

bedste overspringshandling


Overspringshandling nr 1 – at skrive blog. Nr 2 er Facebook. Det kommer nok i morgen. Der skal jeg nemlig starte fem dages eksamen. Jeg får stillet en opgave, som jeg så skal løse og aflevere på fredag senest. Stress!
Det er i faget videnstyring, og opgaven kommer til at omhandle vidensystemer og/eller organisationsteori. Jamen, bliver det mere kedeligt? Det er totalt et hadefag, og jeg ville ønske, at eksamen resultatet var bestået/ikke bestået. Det ville eliminere noget af stressen. Men nej, nej…. Det er med karakter. 

Efter den eksamen kommer så en mundtlig i mediekultur, som er noget mere interessant. Derefter 6 semester, hvor jeg skal skrive bachelor og endelig det erhvervs relevante projekt på 7 semester om ½ år… og så er jeg sgu pludselig uddannet i informationsvidenskab og kulturformidling. 

Så skal jeg bare finde et job.

Det bliver så mærkeligt at komme ud på arbejdsmarkedet igen. Jeg nåede at arbejde ca. 7 år som pædagog, inden jeg bukkede under og blev sygemeldt. Det er vel efterhånden 5 år siden, jeg stoppede… Tiden er gået med at være nede med stress, indlæggelse og uddannelse. Bliver godt nok anderledes at komme ud i det pulserende liv igen. Jeg glæder mig faktisk.

 Bliver godt at få mig selv lidt mere i spil. Jeg troede engang, jeg ville være evighedsstuderende, men nu kan jeg godt se det attraktive i at arbejde. Være noget for andre. Komme med idéer og få et ordentlig selvtillidsboost. Håber, der er arbejde til mig derude J

Nå… må hellere læse lidt eksamen… eller jeg kunne jo også høre Viktor, om han vil med en lille tur ud i byen… Ja J

1 kommentar:

  1. Betina jeg vil såmendt bare ønske dig rigtig meget held og lykke med dine eksamner, jeg kender jo alt til det, da jeg jo selv er igang med at læse. Heldigvis kan jeg ligesom dig også snart se en ende på det. Som du jo sikkert allerede ved, så mangler jeg blot min sidste praktik og derefter bachelor, det bliver squ dejligt at komme ud på arbejdsmarkedet:-)

    Bare der så er nogle jobs til den tid:-)

    Pøj pøj og vil krydse fingre for dig de næste par dage:-)

    SvarSlet