torsdag den 3. januar 2013

høj af glæde!


Vi har været nede og kigge på vores drømmelejlighed min kæreste og jeg. Den er så feeeed J 153 m2 lækkerier J Og vigtigst af alt – den er placeret et stille og roligt sted. Den ene nabo er et fitnesscenter og den anden er et bordel J Tror nu, vi holder os væk fra begge…

Selvom…. Gad altså godt – virkelig godt – være en del af det der fitness center. Svede sammen med alle nytårsfortsætterne – og nyde, når de stopper, og jeg bare bliver ved og ved. Spinning…. Styrketræning…. Argghhh… stupide abstinenser. I know. Jeg synes bare, januar er så svær. Jeg kan læse på andres blogs, at jeg ikke er alene. Fandme svært når hele verden går på kur. De får lov til at mærke glæden ved at tabe sig. Det kæmpe rus det giver, når pilen daler på vægten. Nå.. fuck det! Det er ikke længere en del af mit liv, og sådan er det! Det er også okay. Altså jeg mener – hvor fedt er det der træning egentlig? En masse svedende og lugtende mennesker der alle gerne ville være et andet sted. Beskidte bade. Adder badder J (Damn, de er sure – rønnebærene)

Nå.. ejerlejlighed. Hvor ville jeg dog gerne. Det ville være rigtig godt. Jeg tror, jeg har overskud i tiden til at rumme det usikre. Kan godt kapere, at jeg ikke helt kender fremtiden… så´n da J Dejligt er det i hvert fald at prøve at være høj af forventningens glæde i stedet for at være høj på sult eller motion. Hov.. den var da ny! 
Man kan jo være høj af glæde, lykke og kærlighed
tænk, det havde jeg fortrængt! 
Så gør det ikke så meget, jeg ikke kan tabe mig med alle de andre. 

3 kommentarer:

  1. Ihhh Bettina, det lyder vel nok spændende med ejerlejlighed, hvilket kvarter ligger den i?

    Ja Fitness og slankekure hører man jo meget af i denne tid, men ikke for mit vedkommende tværtimod. Den står for mit vedkommende på min sidste praktik, kreative sysler og ser frem mod de lysere dage:-)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor lyder det spændende med den lejlighed! Og fantastisk med følelsen af at være høj af glæde. Godt med en reminder indimellem :-)

    Det er sjovt, jeg har samme følelser i forhold til januar. Og tænk, andre mennesker misunder os, der ikke behøver at gå på kur. Græsset er altid grønnere på den anden side..

    :-)

    SvarSlet
  3. Ja du er bestemt ikke alene i det med januar.
    Mine øjne bliver fanget af det med det samme.
    Måske man skulle skrive højt og tydeligt: Mine nytårsfortsætter er at lære at spise en is uden at skamme sig, tage 5 kilo på og lære at nyde nuet. Jeg er træt af at høre på alt det der var ved at slå mig ihjel.
    Æv...
    Men ja, man ser det man kigger efter.
    Så måske man skulle dreje sadlen og kigge efter et andet emne?
    Måske arbejde, lejlighed(som du gør), kreativ ting osvosv..
    Ved ikke om det virker - men det er vel et forsøg værd!

    SvarSlet