lørdag den 26. januar 2013

slut prut med larm


Har overstået endnu en nat fra helvede.
Overboer har festet siden onsdag. Er så træt så træt! Og er sur – virkelig vred. Kunne slå ihjel tror jeg… stik mig en pistol, og vi får se. Jeg er ramt af uretfærdighed, og jeg kan ikke ændre noget.
 Jeg tror, uretfærdighed er det værste, jeg ved!

Heldigvis – hurra!!! Har vi fundet en ny lejlighed. Fuldstændig fed lejlighed i en rolig opgang i en rolig ensrettet villavej! 
Yes dear.
 Ganske impulsivt og helt atypisk mig har vi allerede betalt indskud og sagt vores nuværende lejlighed op. Det er så fedt. Skide angstprovokerende – jo deeet J Men overvejende fedt.

Jeg er allerede fyldt med stress ved tanken om at flytte, pakke ned – finde flyttemænd. Mareridsture til IKEA J Men overordnet glæder jeg mig rigtig meget. Glæder mig til alt det nye, og jeg glæder mig til ikke at få ondt i maven over den mindste larm.

Jeg tror, det bliver hårdt, så jeg tror, det er rigtig vigtigt, jeg overholder at spise ordentligt. Jeg vil jo ikke ødelægge alt det nye. Jeg ved bare, jeg har en tendens til at fokusere hardcore på en ting ad gangen. Lige nu er det flytning, så kommer maden i anden række. Men det skal den ikke! Jeg er kampklar igen! 
Bring it on det der liv. 

9 kommentarer:

  1. Ej hvo fedt, stort tillykke, hvor ligger den henne af ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker :-) Glæder mig helt vildt. Det er i Randers.

      Slet
  2. Der kom et lille smil på læben af dit indlæg, er virkelig dejligt for dig at kunne flytte væk fra alt larmen. Håber du klarer dig godt igennem flytningen, virker i hvert fald til at du er klar. Og husk mad gør det kun nemmere at overskue flytningen

    SvarSlet
  3. EEEJ, hvor FEDT!! Tillykke med lejligheden :-) Håber, du bliver glad for det nye :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Glæder mig så meget!!! :-)

      Slet
  4. Bliver selv helt kampklar af det indlæg.
    Seje dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er egentlig også lang tid siden, jeg har skrevet et indlæg, hvor der kan spores noget optimisme om fremtiden. det er rart :-)

      Slet
  5. Stort hurra for den din nye lejlighed (og kommede nye naboer;))

    SvarSlet