mandag den 15. april 2013

druk!


Imponerende hvor mange kalorier der er i alkohol. Lørdag aften delte min veninde og jeg en flaske bacardi lemon.
 Blev eddermame fuld! Dog ikke fuld nok til at overdøve spiseforstyrrede tanker. Fik det dårligt over at drikke og spise chips. Var ude og kaste op tre gange. 
Jeg prøver at overbevise mig selv om, at det var okay, fordi jeg havde reelt drukket for meget aka forgiftet mig selv, så jeg trængte til at kaste op.
De sidste to gange var endda nødvendige, fordi sengen ikke ville stå stille. Det var okay. Bare ked af, det var så tilfredsstillende at kaste chips op. Jeg gør det ikke igen. Har ikke lyst til at kaste op mere… slet ikke.

Er egentlig bare lidt imponeret over, hvor stærke de destruktive følelser er, når ikke engang ½ flaske sprut kan dæmpe dem. Dagen efter havde jeg heldigvis ikke så mange tømmermænd; nok netop fordi jeg kastede op. Havde dog svært ved at spise, fordi jeg vidste, hvor mange kalorier jeg havde fået ekstra. MEN! Gjort er gjort. Vi havde en skøn aften i super selskab. Masser af grin og sjove indfald.

Nu skal jeg bare overbevise mig selv om, det var okay. Jeg behøver ikke skære mere ned eller kompensere. Op på hesten igen igen igen….

Var i kolonihaven i dag. Har svært ved at sidde stille. Cyklede en omvej hjem… ikke rigtig med vilje… mere fordi jeg troede, det måske var en genvej… altså hvis man lige måtte stikke over skinnerne, så var det en genvej… men det måtte man ikke. Jeg måtte cykle udenom. Blev helt svedig; der var dejligt vejr. 

1 kommentar:

  1. Jeg har selv lavet samme nummer indimellem, når jeg er "på druk".. Og gør det samme som du - prøver at overbevise mig selv om, at det er okay, når nu jeg har drukket. Så bliver man også lidt mindre svimmel :-) Men er vist aldrig helt kommet frem til, om det i virkeligheden er okay....

    SvarSlet