tirsdag den 30. april 2013

fremskridt


Endelig går det bedre. tror jeg J Har næsten glemt, hvordan det føles at have det godt. Men jeg synger og er i okay humør. Vi var nede i byen, og jeg blev vildt utålmodig og halv sur på alle de andre… men kun halv sur! Det er fremskridt. Selv Viktor slap for et møgfald.

Min vægt er stadigvæk mærkelig. I går have jeg tabt 500 gram. I dag yderlige 500 gram. Spiser for lidt – men ikke så lidt, jeg taber mig så meget. Så måske er de tre kilo ved at forsvinde lige så stille. Håber jeg. Håber, det betyder, jeg ikke fejler noget alvorligt. Skal til læge senere i dag. Har ikke stor lyst… Viktor tager med. Det er godt. Jeg bliver så flov, når jeg er ved læge. Bagatelliserer det hele. Så slemt er det jo heller ikke.  Min læge er ikke så god til at se bagved mine forsikringer om, at det nok er godt nok det hele. Håber, jeg er rask. Håber, jeg ikke skal igennem en masse undersøgelser. På fredag skal jeg knoglescannes igen og se, om det er blevet værre med forstadier til knogleskørhed. Det må være nok undersøgelse for en uge.

Nu vil jeg kaste mig ud i noget net shopping og se, om jeg bliver gladere af det. 

1 kommentar:

  1. Dejligt, at du mærker lidt bedring i humøret. Jeg er selv mere overskudsagtig i dag :-)
    Jeg håber, alt er gået, som det skal hos lægen :-)

    SvarSlet