tirsdag den 12. februar 2013

er du positiv eller negativ..?


I nat blev det ikke til meget søvn. Vores ene kat er så meget ramt af flytningsstress. Den miawer stort set uafbrudt. Når man i forvejen sover ret let, som jeg gør i denne tid, så skal der altså ikke meget til at hærge en nattesøvn. 
Vækkeuret ringede tidligt – skulle i skole. Jeg valgte at blive liggende et kvarter mere – det betyder morgenmad på farten, men det var okay. Jeg kunne så alligevel ikke sove, fordi fandme om ikke kirkeklokker begyndte at bimle. Bor altså langt fra enhver kirke. 
Pyha J Det er morsomt…. Bagefter altså.

Jeg kom op og kom i skole. Derefter hurtigt hjem igen for at tage i Jysk og bytte persienner. Vi har jo ingen bil, så det var med bus frem og tilbage. ½ time hver vej med masser af mennesker og tunge persienner…
Hæ.. hvor har jeg dog ondt af mig selv J Har det jo faktisk okay. En smule træt og lidt angst det er det hele. Ellers har jeg en skøn kæreste, dejlige katte, godt netværk… og alt muligt!

Jeg synes, jeg er kommet ind i en periode, hvor jeg fokuserer på det negative, når jeg skriver. Det gider jeg ikke. Mit liv er jo så fyldt med kærlighed og glæder; det vil jeg fokusere på. Det negative på en dag fylder jo i virkeligheden ikke ret meget. I morgen har Viktor og jeg været kærester i 9 ½ år. Det er sgu da vigtigere at skrive om end manglende nattesøvn og tunge persienner!!! J

1 kommentar:

  1. Åh du har gennemgået en hård og stressende periode. Men som du selv siger, ha' fokus på det positive. Er sikker på at jeres nye hjem vil give dug meget bedre grobund for at blive bedre. Du har jo lov til lige at falde på plads.
    Og positivt at du selv har fokus på hvilke dårlige vaner der er i gang med at bore sig ind igen, så har du mulighed for at kæmpe imod (:

    SvarSlet