fredag den 15. februar 2013

negativitet kan forekomme


I dag er en dag, hvor jeg virkelig skal passe på mig selv. Angsten står afventende. Skal – skal ikke. Skal ikke for den da!!!

Er jo i gang med at prøve at leje gammel lejlighed ud. Vi skal betale husleje de næste 2 måneder, så hvis den bliver lejet ud fra den første, så sparer vi en del penge. Men hvordan fanden lejer man en lejlighed ud med de psykopat-naboer??? Vi viste den frem for et interesseret par i går. De var helt tændte. Det er også en fed lejlighed. Kæmpestor og billig… og larmende. 
Efter vi havde vist den frem, havde jeg den grimmeste fornemmelse i maven.
 Havde jo ikke fortalt dem om larmen fra overbo. Det havde jeg det så skidt over. Er jo et ærligt og moralsk menneske. Kan ikke såre andre. Både er det forbudt – men jeg er også bange for det udefinerbare karma. Tror ikke på karma som sådan… men jeg er bange for, at ondt sker for mig, hvis jeg er ond ved andre.

I dag skulle de så se lejligheden igen. Jeg fortalte dem om, overbo larmede meget, og vi havde klaget til udlejer. Sådan! God fornemmelse i maven igen. Nu har jeg gjort mig, og nu er valget deres. De har alle informationerne.

Men for fanden det koster på psyken!

I dag startede vi med at samle to bog reoler. Det gik over al forventning. Men så skulle vi samle et sidste skab. Det var fyldt med ridser. Ringede og klagede. Skal så tage billeder af ridserne og sende dem ind…. For fanden da. Så meget besvær for et skide skab til 800 kr. magter det ikke.

Nu afslapning. Ikke mere boren. Ikke mere samlen ting. Ikke mere rengøring…. Bare læse, spise og slappe af. 

2 kommentarer:

  1. Jeg tror også på karma, og synes bestemt det var godt du fortalte dem om de larmende overboer:)

    SvarSlet
  2. Tak for det :-) Jeg var også lettet efterfølgende.

    SvarSlet