torsdag den 19. september 2013

Forkølet!

For første gang i mange år er jeg blevet forkølet. Det er altså helt mærkeligt. Mens var tabte mig og var undervægtig, var jeg aldrig syg. Jeg havde heller ikke høfeber mere. Min krop var totalt lukket af for alskens sygdomme. Nu er jeg så blevet forkølet. Det er jo sundhedstegn. Så selvom det er mega irriterende og besværligt at være småsyg, så er det tegn på, jeg er på rette vej! Kroppen er da forunderlig. Tænk den er så klog, at den holder igen med at bekæmpe infektioner og lignende. Måske er det det samme der har gjort, jeg ikke har fået menses endnu. Kan være det er det næste, der kommer. Det er okay! Jeg er jo en kvinde.

Jeg har lidt svært ved min krop i disse dage. Føler jeg er kæmpe stor. I dag i stramme cowboybukser og kort trøje. Opdagede jeg har former. Altså lår og røv! Skal jeg vende mig til. jeg har lange ben og går i høje støvler… så ser det/jeg faktisk okay ud! Pyha – vist første gang ever, jeg har  turde sige det.
Jeg var i Risskov i går. Havde taget 800 gram på. Nu har jeg så 3 uger til at øge med de sidste 2 kg. Det kan/skal jeg! Min psykolog ordinerende mig en ugentlig drink med kæresten J Det er da god stil! Så en af dagene skal vi nyde en eller anden drink!


Jeg vil det her! Det er smadderhårdt og angstprovokerende, men jeg vil det! I går i Århus skulle jeg have formiddagsmad. Normalt skipper jeg det, når jeg er på farten, så behøver jeg det jo ikke…. I går købte jeg et mega stort gulerodsbrud i Salling, og jeg spiste det hele! Jeg var ved at smide det ud flere gange og var også tæt ved skraldespande, men jeg spiste det – og jeg kompenserede ikke! Hvis jeg skal lykkes med at øge 2 kg på kun 3 uger, er jeg nødt til at give det en skalle. Det er nu, jeg skal kæmpe, men kampen er gavnlig for resten af mit liv!

6 kommentarer:

  1. Jeg ved du kæmper.
    MEN FUCK DU ER SEJ!

    SvarSlet
  2. Så godt gået, du er virkelig en stor motivations for mig til vejen mod bedring. Det med sygdom kan jeg kun nikke genkendende til, kan faktisk slet ikke huske at jeg har været rigtig syg med influenza og forkølelse, imens jeg har været syg med min anoreksi. Det er på en måde rart, men som du også selv siger, så er det jo et rigtigt sundhedstegn, når man begynder at kunne mærke sin krop og de symptomet som fører med til at have et sundt og velfungerende krop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Det er nemlig et sundhedstegn :-)

      Slet
  3. TILLYKKE! med din forkølelse :-) Selvom det lyder mærkeligt at sige. Jeg er selv blevet syg de gange, jeg har ramt min målvægt, mærkeligt nok. Det er næsten sket hver eneste gang - til trods for, at jeg ikke har været syg, mens jeg har været undervægtig. Ja, kroppen Er en forunderlig og klog mekanisme.

    Jeg synes, du er helt vildt sej! Du kæmper SÅ flot! Som sagt har jeg ikke så mange ord i dag, men den kamp fortjener en kommentar - hatten af for dig!!

    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du er ikke den eneste, der har sagt tillykke :-) Ja, det er sgu syret med den krop. Vi bør nok behandle den lidt bedre :-)

      Tak for de søde ord. Det betyder meget for mig.

      Slet