tirsdag den 15. maj 2012

bedre i dag


Har det bedre i dag. Skønt! Rundstykker til morgenmad uden at pibe J Startede på antidepressive igen i går. Må nok bare erkende, at jeg ikke fungerer uden dem. Nok ikke dem der allerede virker men måske tanken om, at jeg er ved at ændre på noget har påvirket mit humør. Uanset hvad så nyder jeg at have det lidt bedre.
Viktor og jeg var i storcentret. Normalt kan det nærmest tage livet af mig. I dag gik det stille og roligt.

Gad godt vejret snart blev bedre. Det er bare så meget federe at have laaang ferie, når vejret arter sig. Jeg vil i haven! På fredag kommer forældre. Så skal der købes jord og urter og… når der bil til rådighed er det med at være om sig J

Nå… har ikke det store at berette. Og det er sgu egentlig fedt nok. Ingen store kriser J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar