torsdag den 10. maj 2012

klog eller snotdum?


Hvordan kan man være dum og klog på en gang? Enten er man vel det ene eller det andet? Min undren stammer fra, jeg har fået karakter i dag. Har ventet lææænge… og endelig var de der. Første karakter var i videnskabsteori og metode. Det er et svært fag, og jeg forstår ikke meningen med det… jeg vidste derfor godt, min opgave ikke var perfekt… men jeg regnede alligevel med en god karakter. Eller jeg forventede det. Jeg plejer jo at få god karakter. At det så er et svært og uinteressant fag så jeg bort fra. 
Hvis man er klog, scorer man vel højt i alt? Det gjorde jeg så ikke! Jeg bestod kun lige. Altså 02 til mig! Det er sgu en første, og det var vildt mærkeligt at se karakteren. Pyha.

2 minutter efter tikker så karakteren ind fra netkultur – et spændende og udfordrende fag, som jeg er god til. Jeg fik 10. Skønt. Så er jeg ikke snotdum J Har det nu okay med det. Det er jo for fanden bare tal. Har dog skrevet til underviseren med 2 tallet for at høre, hvad fanden han tænker på J

Har været i haven i dag i regnen. Vi havde ven på besøg med bil, så det måtte udnyttes. Fik købt jord og et genialt stykke legetøj J Nå.. tandlæge.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar