fredag den 4. maj 2012

ud og spise.... igen


Det er da helt fantastisk, som jeg har god tid i disse dage. Det er faktisk okay. Har jo levet en del i haven på det sidste – det er sgu livet J Nu har jeg så ondt i lænden, men det hører til de skønne havegoder…

 I dag har den stået på gulvvask herhjemme. Dejligt at få det overstået. Er ikke så vild med gulvvask, som jeg har været. J Kan huske, de sagde i Risskov, at når jeg fik det bedre, så ville jeg blive træt af rengøring. Jeg tænkte, at de tog fejl – jeg ville da aldrig blive træt af noget, der forbrænder ekstra kalorier… jeg er blevet klogere J

I går var vi ude og spise. Synes godt nok, vi er meget ude. Men vi skulle ud og fejre. Viktor har fået godkendt førtidspension pga sclerose. Det er godt for ham, at han nu kan slappe af og bare koncentrere sig om at være til for ham selv og os. Så – ud og fejre med os. Kunne jo ikke så godt sige nej. Jeg klarede det i god stil… men jeg manglede så at få to mellemmåltider for at overleve det. Hvor ville jeg ønske, jeg bare kunne tage ud og spise uden alle de omveje og tanker. Vil prøve at bruge tanken konstruktivt. For at tage ud at spise uden alle tankerne, er jeg nødt til at stå det igennem uden at kompensere!!! Vi skal også ud og spise i morgen med sønnike – vel at mærke efter en bio tur med slik…. Pyha!!! You can do it.

Nå.. dagen kalder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar