mandag den 28. maj 2012

Faste dag


Skal opereres i morgen. Faster i dag. Meget mærkelig noget – ikke at måtte spise. Er faktisk bange for at blive sulten. Måske meget sundt lige at få rodet lidt op i vanerne. Har lovet mig selv, at efter operationen skal hverdagen ind i bedre rammer igen angående spisning. Det andet er for dumt. Måske skal jeg i en periode følge planen uden for mange ærinder, da det jo er dem, der medfører kompensation.

Nå, operation i morgen. Glæder mig til narkose J Synes, det er så fed en fornemmelse at blive bedøvet. Først bliver man lidt høj, og så sover man. Perfekt J Spændende om jeg siger det samme efter i morgen. Det er trods alt over 10 år siden, jeg har prøvet det. Det er en længerevarende operation. Skal møde i Århus i morgen allerede kl. 6.30. Er vel vågen og klar ud på eftermiddagen. Skal vist opereres kl. 10. Jeg ved ikke, hvornår jeg er hjemme. I papirerne står der, at man skal regne med 2-4 dages indlæggelse. Jeg satser dog på at være klar til at tage hjem allerede om eftermiddagen samme dag. Jeg plejer jo at være frisk efter narkosen, og eftersom det er en kikkert operation, så er der jo ikke det store med fysiske smerter efterfølgende. Nu ser vi

Viktor havde planlagt at tage med om morgenen og så være der hele dagen. Jeg synes, han skal blive hjemme. Det andet virker som spild af tid. Han er bange for, det er sært, hvis han bliver hjemme, hvor jeg synes, det er helt normalt, at jeg er alene, og han venter med at komme til, jeg er vågen. Han må jo alligevel ikke være med, så hvorfor skulle han bruge en hel dag på et hospital? Lige præcis sådan en situation er så typisk til at illustrere, hvor forskellige vi er. Gad vide hvordan det er for andre?

Nå… vil videre med dagens store udfoldelser som primært består af læse og se tv… samt drikke en masse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar