lørdag den 5. maj 2012

slik om eftermiddagen?!?


Har lige været i biografen og se The Avengers. Fed film!!! Men – det holdte sgu lidt hårdt med at spise slik. Normalt spiser jeg slik lørdag aften. Det sker hver lørdag, så det er nogenlunde nemt. Men i dag skulle jeg spise om eftermiddagen… og endda måske skal ud og spise burger senere. Sønnike bestemmer, eftersom det er for at fejre ham. Jeg har altså intet at sige. Fint nok… men det holder hårdt!!! Spiste næsten alt slikket, men har så ikke spist formiddags og eftermiddagsmad. Slik ligger udover almindelige måltider. 
Sikke min hjerne kører med udregninger. Gider ikke! Fuck det. Slikket er spist, og hvis vi bliver sultne senere, så spiser vi. God beslutning – udover jeg ikke genkender sult længere. 
Jeg føler lidt sult, når klokken siger, jeg skal spise.

Ved godt, det tager længere end en dag at opbygge Rom, men jeg synes godt nok, det er lidt op ad bakke pt.

Får mærkelige svimmelhedsanfald. Hjernen krøller sammen. Akkurat som da jeg trappede ud af cymbalta. Nu er det jo over 1½ måned siden, jeg stoppede med fontex. Jeg har ikke mærket noget som helst til det rent fysisk. Det kan da ikke være det, der kommer nu? Er det ikke for lang tid siden, jeg stoppede til at få abstinenser nu? Er ikke bange for at være syg… synes svimmelhed er sjovt. Giver mærkelige fornemmelser. Men det er bare lidt spøjst. Nå… vil være social

2 kommentarer:

  1. Det kan sagtens være medicinen. hvis det er depot medicin er det først ved at være ude af kroppen nu

    SvarSlet