fredag den 11. maj 2012

trættere end træt



Jeg er så træt. Har været i Århus hele dagen. Først sygehusbesøg, hvor jeg skulle undersøges bagi. Sgu ikke særlig charmerende at få sprøjtet og puttet alverden op i nummeren. Ja ja. Det gik da. Derefter mødtes jeg med Viktor. Vi spiste frokost sammen og shoppede. Fandt intet. Typisk når pengene sidder løs, så er det umuligt at finde noget. Så stod den på kaffe. Fik jo ingen eftermiddagsmad, så vi skulle have en caffe latte. Var sgu svært at se på sødmælken og ikke bede om skummet. For fanden. Det der skide kalorieregnskab kører rundt i mit hoved. Kan sgu ikke overskue det. Prøver at kalde det måltider – og så lade det være ved det.

Nå… var ellers en fin og hyggelig tur J

Har kommunikeret med min underviser angående det der 2 tal. Jeg forstår godt, hvorfor jeg ikke fik højere karakter. Det er okay. Nu ved jeg, hvad jeg skal lave om eller gøre anderledes i en anden opgave. Prøver at lade være med at føle mig dum, men det er svært. Vil jo gerne fremstå som værende klog overfor andre. Desværre er konceptet klog lig med skole klog. Jeg ved jo for pokker godt, at man kan være intelligent på rigtig mange måder. Jeg beundrer skam også folk, der er menneskekloge eller musisk kloge eller kreative…. Men inderst inde synes jeg kun, det er skoleklog, der duer. Sgu da tåbeligt…. For fanden. Det er jo bare udenadslære. Det er jo ikke fordi, jeg bliver en bedre samfundsborger af at være god til videnskabsteori…. Jeg bliver en bedre borger af at vise næstekærlighed og sprede godt humør og positivt sind… alligevel nager det der 2 tal mig altså…. Og 10. hvorfor fik jeg ikke 12???

STOP NU!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar