torsdag den 17. maj 2012

bored


Jeg keder mig!!! Er ikke god til helligdage – og da slet ikke dem med godt vejr. Har været ude i regne og stormen. Ikke vanvittig morsomt…. Og dog J Vi så sgu sjove ud, da vi blæste rundt.

Tankerne i tiden omhandler mad og mad. Og så er det blandet lidt selvhad ind i det hele. Forleden syntes jeg, jeg spiste mit æble for hurtigt. Resulterede i, at jeg syntes, jeg var verdens værste menneske. Hvad sker der lige for det??? Burde da være stolt, fordi det lykkes at spise lidt mere almindeligt. Er skræmt fra vid og sans. Håber, de der lykkepiller lægger en lille dæmper på den værste angst, ellers bliver det sgu en lang tid, jeg går i møde.

Mine forældre kommer i morgen. Vi skal ud og shoppe til kolleren. Skønt. Og de lover jo sommer de næste dage, så det kan da ikke være bedre. Glæder mig til at have noget at rive i. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar