onsdag den 2. maj 2012

Is.. IGEN???


Var ved læge i går. For dævlen da hvor er det svært at snakke med folk, der ikke har lige så meget forstand på anoreksi, som jeg er vant til. Vi fik aftalt, at jeg skal komme til vægt kontrol, så det er jo super…. Så talte vi om manglende menses. Han mente ikke, det var specielt skadeligt for knoglerne at undvære menses, men jeg burde da nok have en knogle scanning på et tidspunkt. Han mente, at min bmi jo nok var en god indikator for at min krop havde det fint. Sgu lidt svært at kapere, når nu jeg har lært, jeg skal øge i vægt for at få det bedre psykisk OG fysisk. Hmm.. ved jo godt, hvad der er rigtigt… bliver bare påvirket og føler mig grådig. Burde jeg bare holde vægten her…

Samme grimme grådigheds følelse fik jeg i dag. Jeg var til pensionist træning og i haven efterfølgende, hvor jeg gravede meget.. har altså forbrændt en del ekstra kalorier. Aftensmad er svær i tiden, når der er varmt, så jeg ved, jeg kommer til at lave en nem løsning. Derfor vigtigt at mit eftermiddagsmåltid er i orden…. Lang historie for at forklare noget…. Jeg foreslog is! Oh ve og skam. Fik det dårligt. Er jeg grådig, fordi jeg foreslår is. Er det okay at spise is, selvom vi fik is i forårs. Alle de tanker. Jeg fik taget mig sammen og spurgt Viktor om ovenstående. Nu ved jeg så, det er okay, og jeg er ikke grådig. En is er hverken bedre eller værre end 4 kiks, en frugt og et glas kakao. Jeg fik det også bekræftet, da vi skulle købe is. ALLE mennesker i Randers købte is J
Så.. det endte jo godt… og isen var god… så pyt lidt med jeg valgte sorbet…

Ellers er livet ganske rart. Jeg elsker det dejlige vejr og trives i haven. Er sgu ægte lykkelig i perioder derude. Har samlet plantebord i dag, så når næste omgang med frost er ovre, så er jeg klar!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar