tirsdag den 10. april 2012

Det blev bedre. Der blev lys efter mørke :-)
 Jeg er back. Glad og i fint humør. Jeg er sikker på, jeg er godt i gang med eksamen, og jeg er slet ikke stresset over at skulle aflevere opgave både fredag og mandag. Ydermere skal jeg til akupunktur og til Århus med Viktor i morgen. Fredag kommer kusine og mand. Vi skal ud og spise og derefter se Krysters Kartel. Derudover er der pensionisttræning. Det er slet ikke stressende… eller :-)

 Det skal nok gå. Det ved jeg. Jeg skal jo bare masser af gode ting. Jeg er vist bare ikke så god igen til at være presset.

 Min ene opgave omhandler videnskabsteori. Jeg har så svært ved at få den opgave til at hænge sammen. Jeg mangler praksis i den grad! Jeg skriver om hermeneutik og positivisme. Jeg forstår rigtig meget af det – efter laaaang tids læsning, og det er fedt. Jeg gad bare godt, jeg evnede at skrive en opgave, der tilsvarer min viden. Denne eksamen er kun skriftlig. Gad faktisk godt den også var mundtlig, så jeg kunne forklare nogle af mine pointer frem for bare at skrive dem og håbe på forståelse i den anden ende. Det der med videnskab er jo pænt langt væk fra min virkelighed. Vi er blevet undervist helt stringent til det, så alt er på et metafysisk teoretisk plan. Sgu svært at jonglere rundt med begreberne uden at have en praksis at eksemplificere med. Nå.. det går nok.

 I den anden opgave skal jeg skrive færdig om internet memer og You Tube. Der er til gengæld masser og bunkevis af praksis. For lidt og for meget :-)
Den gyldne mellemvej er altså ikke at kimse ad.

Nå.. jeg er off igen.

2 kommentarer:

  1. Hej, jeg håber det er okay at jeg har anbefalet din blog hos mig.
    Hvis ikke, så skriv lige - så skal jeg straks fjerne det:).
    http://nofingersbetween.blogspot.com/p/anbefales.html
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Heidi,

    Jeg er da vildt smigret :-)

    SvarSlet