fredag den 27. april 2012

Godt nok længe siden jeg har skrevet. Det der seneskedehindebetændelse har godt nok trukket tænder ud. Jeg var jo i haven og gik nok lidt for meget amok mod ukrudtet :-) Var så slemt med armen, at jeg søgte læge, fordi jeg var sikker på, den var helt gal. Man er vel lidt hypokonder. Men altså – blev ordineret hvile og mere hvile. Det er altså svært at hvile højre arm. Viktor har været på ekstra arbejde i tiden med at opvarte mig. Det har også været ekstra arbejde for mig at lade min opvarte.
 Nu gør armen ikke nær så ondt. Jeg har bedøvet den med creme, piller og skinne :-) og ikke mindst aflastning og afslapning.
 Har ikke været til pensionist træning de sidste to fredage. Har ellers tænkt mange tanker om, hvordan jeg kunne træne uden at bruge højre arm. Det kan man ikke! Jeg har heller ikke kunne cykle.

 Var så ved lægen forleden for at blive vejet. Det var ved sygeplejersken. Meningen er, at hun skal veje mig, og jeg skal så senere have samtaler med lægen. Hun begyndte så at snakke med mig. Det blev jeg sgu arrig over. ”Hvordan går det så?” ”Nå.. så du spiser efter kostplanen…. Kan du lide det?”…. Øhh – hallo er du dum eller hvad? Sagde, jeg nok skulle snakke med lægen og dappede så. Hvordan fanden kan hun forvente at begynde at samtale om noget, der er så svært for mig og så ukendt for hende? Man må da forvente bare en smule situationsfornemmelse. Jeg overlevede… og havde endda overskud til at købe rundstykker med hjem.


Har det ellers okay. Er jo trappet ud af anti depressiv, og det påvirker mit humør. Jeg bliver hurtig irriteret og tænder af. Håber, det bliver bedre. Men ellers har jeg det godt. Trives okay med maden…. Så´n da. Det er stadigvæk pisse svært at spise alt, men jeg gør det, og jeg håber, det bliver bedre med tiden. Hurtig update… vender snart tlbage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar