torsdag den 12. april 2012

God dag

Var på sygehuset i morges og få akupunktur. Som en lille ekstra service fik jeg lidt flere nåle i, så jeg kunne komme af med min spændingshovedpine :-) Lovely. Dejligt at ligge ½ time og bare slappe af. Kroppen slapper så godt af, mens nålene er i. Så skønt.
Og dejlig cykeltur i det fine vejr. Skulle endda cykle lidt længere for at hente blæk til printer. Endelig kom det!!!

Da jeg cyklede hjem, cyklede jeg lidt på fortovet. Ved godt man ikke må.. men hvad fanden. En gammel mand synes, det var helt forkasteligt, så han valgte bevidst at gå ind i mig. Jeg forsøgte selvfølgelig at cykle forbi ham, men han blev ved at gå imod mig, mens han arrigt hvæsede, at man ikke må cykle på fortovet. Pyha. Tænk at være så gammel og bitter. Det gad jeg virkelig ikke. Får mig nok til at tænke om, når jeg overvejer at slå en ryger ned, eller en der står og fylder i Føtex´ indgang, eller.... ja, der er mange muligheder.
Jeg hidser mig faktisk tit op over bagateller, men jeg forsøger at bevare rationaliteten og griner af mig selv.

Mad i dag er stadigvæk svær. Synes, at alt tøj strammer og maven buler ud. Øv. men vælger alligevel at spise så tæt på planen, som jeg tør.

I morgen kommer veninde og mand. Vi skal ud og spise (!!!) - heldigvis en Sweetdeal, så menu er bestemt på forhånd. Jeg skal bare vurdere, om jeg tør bestille en cola light, eller om jeg vælger det sikre postevand. Derefter skal vi underholdes af Krystlers kartel. Glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar