søndag den 8. april 2012

Er lige kommet hjem efter en tur i haven. Det er skønt med sol og cykeltur. Viktor siger, ejg pisker af sted. Jeg mener jo bare, han er langsom :-)

 Synes de her dage er lidt hårde. Er jo i ro hele tiden. Pensionist træning har ferie lukket. Jeg er indendørs og skal skrive opgave. Det skal jeg jo, men hvordan får jeg lige fortalt mig selv, det er okay at sidde og skrive. Ville jo hellere løbe rundt og lave alt muligt andet. Står op og skriver ved mit hæve - sænke bord. Spild af penge at købe det – det har sgu aldrig været sænket :-)

 Burde skrive opgave. Har bare svært ved at samle mig. Biblioteket er lukket, så jeg kan ikke bruge min sædvanlige strategi med at flytte derover. Hmm. Måske er det helt i orden at lukke ned søndag og lave en afslapper dag. Forsøger…

2 kommentarer:

  1. Det lyder så dejligt med en cykeltur :)
    .. nyd da resten af dagen som en slap af dag med selvforkælelse <3

    SvarSlet