mandag den 16. april 2012

Skoddag

Havde mareridt i nat. Var indlagt. Tågede rundt uden erindring om, hvad jeg havde lavet. Angst og utryg. Min værste angst var, hvad jeg havde stoppet i munden i tiden, jeg ikke huskede. Jo jo :-) Fandt en bon i min lomme. Havde købt 4 hummere. Hader hummer.... Drømmer altså meget ofte om at være indlagt og konsekvenserne deraf. Egentlig pudsig eftersom jeg til daglig ikke skænker det mange tanker. That was then - this is now.

Havde en suveræn god dag i går. Skrev min eksamen færdig i videnskabsteori og metode. Printede den ud. Cyklede i haven og fik nedlagt en masse ukrudt. Gik vist for voldsomt til den. I dag smerter min ene arm sindssygt. Jeg må næsten opgive at smøre smør på brød, da det gør nas :-) Men fed dag. Liver virkelig op ude i haven. Burde have haft den for mange år siden. Havde nok sparet mig en del lykkepiller...

I dag er ikke så god en dag. I morges begyndte Bent (vores ældste kat) at halte og pive. Buller (yngste katten) så selvfølgelig chancen for at ændre i magtrelationen. Fight! Jeg fik ringen til dyrlæge. Umiddelbare dom er gigt. Måtte cykle op efter nogle piller. Normalt elsker jeg jo at cykle - og gerne op ad bakke. Men her til morgen var det ikke fedt at bestige stejle bakker i strid modvind. Blev gal på alt og alle. Fuck de hoveder der gik for tæt på cykelstien.... eller fuck dem der kiggede på mig... eller fuck blæsten.... og fuck!!! Ja... så n er min dag i dag. Magter ikke andre. Prøver at starte skænderi med Viktor. Han kender dog rutinen og bider derfor ikke på.... :-)

Har heldigvis lånt en masse bøger på biblioteket, som jeg vil begrave mig med resten af dagen. I morgen bliver bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar