søndag den 1. april 2012

søndagstanker

Fryser. For fanden hvor er det koldt i dag. Jeg er til sol og varme, tak! Sidder og bævrer på kunst museum. Jo jo. Man kommer omkring. Bib har tilladt sig at holde lukket i dag, og det kolliderer temmelig meget med min plan om at skrive opgave. så nu har jeg låne et lille bord på museum ;-)
 Damerne i skranken nyder vist roen på arbejde i dag… men for fuck hvor de snakker. Kan alligevel ikke koncentrere mig en dyt. Vil gerne… og får da også skrevet lidt engang i mellem.
Må i gang med at lave litteraturliste. Det er en skøn overspringshandling – og ganske nyttig også.

Maden går okay. I går var det nemt. I dag skal jeg virkelig overbevise mig selv om, jeg jo selvfølgelig skal spise det hele. Viktor er stram derhjemme. Tror, han er bange. Han sætter spørgsmålstegn ved mange mad ting, og nu kræver han sgu, jeg overstår min morgenmad på 15 min. Skriver lidt sarkastisk om det… men det er sgu fint nok. Jeg skal jo ikke sidde og sutte min mad i mig i ½ time… men det giver bare sådan en ro og tryghed. Men – fra i morgen skal jeg gøre en større indsats!

Det er som om, min sygdomserkendelse er på retur. Jeg forventer, jeg kan bibeholde en masse anorektiske tankegange og endda spise mindre og så stadigvæk tage på og blive rask. Det spiller sgu ikke helt sammen. Nå… litt. Liste.

da det stadig var skønt sommer/forårs vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar