mandag den 9. april 2012

Skulle tro det er søndag i dag. Sikke en nedern dag. Naboerne har festet hele aftenen, natten og morgenen, så jeg har sovet elendigt. Været vågen rigtig mange gange. Sovet igen – blevet vækket, fordi idioterne i opgangen hujede og skreg. Arghh. Er sgu ikke så slemt med en dum nat – bare træls det skodder hele næste dag. Jeg er irritabel. Har vel en lunte på 1½ cm :-)

 Der skal sgu ikke meget til for at antænde den. Øv. Har slet ikke været ude i dag. Der er skod vejr. Skod. Skod. Skod. Hov hov… hvor er den positive og altid glade Bettina henne? Damn. Hate it. Vil jo gerne være mild og god. ….. bum bum. Er blank.

Forsøger at lave eksamenslektier. Det kommer jeg sgi ikke langt med. Min hjerne kan koncentrere sig i max 15 min. Det er sgu ikke særlig lang tid.

 Vi har klaget til naboerne i øvrigt. Det er flinke unge mænd, der var meget glade for vores klage! Båtnakker! Ja ja…. De er jo søde nok og vil ikke noget ondt. Bare træls de fester så skide meget og i øvrigt råber, når de spiller spil… og det sker ofte. Og blah blah.

Så en skod film i går – Shame. Havde sindssygt store forventninger til den – og så var den bare ligegyldig. Hvad ellers? Jo. Snakkede med min mor i dag. En masse brok…. Og nu brokker jeg mig vildt. Brok brok.

Brok. Men – i denne påske tid må jeg bare slutte af med: det bliver lyst igen. Efter nat kommer dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar