onsdag den 11. april 2012

Jeg glæder mig

For den da hvor jeg glæder mig til den dag, hvor jeg ikke bliver skræmt fra liv og sans af mad. Fik pomfritterkartofler i går. Normalt vil jeg jo veje, hvor mange jeg laver i det hele, så jeg ved nogenlunde, hvor mange jeg får. Viktor lavede dem i går!!! Måtte forsøge at stole på tallerken modellen. Pyha. Det holdt hårdt også at spise senaften efter den utrygge omgang.
Jeg tror godt, jeg kan overleve at få for meget. Jeg skal bare vide det.

Nåmen, det påvirker jo også dagens spisning. Måtte hælde a38 i vasken i morges, fordi der var hældt for meget i skålen.

Åh.. ynk ynk :-) Skriver egentlig bare for at minde mig om, at det er godt at kæmpe. At det bliver bedre.... For alternativet er sgu svært at magte.

Har endelig lavet min ene eksamen færdig. Nu skal den bare printes. Mangler så lige den anden opgave. Men den skal først afleveres mandag.... masser af tid :-)

1 kommentar:

  1. Godt at høre det går fremad!
    Så er det jo slet ikke forgæves!
    Det er fandme en hård kamp, men helt sikkert det værd <3 .

    SvarSlet